Post by ananlidisep on Feb 17, 2022 10:56:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Snake Rivals - Fun Snake Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Snake Rivals - Fun Snake Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressource ▞▞▞
▞▞▞ Snake Rivals - Fun Snake Game 2022 version ▞▞▞
Det er et sjovt spil at spille, men det bliver ved med at fejle og fortælle mig, at jeg har afbrudt internettet hver dag, selvom jeg er fuldt forbundet til internettet, og det fryser i et halvt sekund lige længe nok til, at jeg ikke kan se, hvor jeg er. går og styrter ind i en anden slange og mister al den tid og kræfter, jeg har lagt i at blive stor
Dette spil ville være 10x bedre, hvis det ikke var så glitchy!! Det vil fejle så slemt, at jeg ender med at dø hver gang. Hver gang jeg går for at spille, vil det også sige, at jeg blev afbrudt til serveren mindst 3 til 4 gange, mens jeg spillede, og det vil ikke engang tage 10-15 minutter. Dette ville være så fantastisk et spil, hvis de kan rette fejlene!
Har spillet i omkring et år. Nu er det lag city. Lad være med at indlæse dette spil, hvis du ikke vil dø hvert 5. minut på grund af "dårlig forbindelse", selv når jeg er på mit hjemme-wifi, hvilket fungerer godt til ethvert andet spil. Reparer dine servere.
Sometimes, we end up with a far better game and a more robust genre for ... The first snake-like boss in the game can be beaten without much
ELSKER spillet! Jeg har brugt 5 bukke på nye slanger og skind! Det eneste, der holder mig tilbage fra at gøre dette til et 5-stjernet spil, er, at forbindelsen er FORFÆRDELIG. Hvert spil jeg spiller får jeg altid dårlig forbindelse, selvom jeg er tilsluttet fantastisk wifi eller 4G. Dette får mig til at støde ind i vægge eller ind i andre spillere, hvilket resulterer i, at spillet er slut. Bortset fra det, meget sjovt.
Jeg er en tidligere pro eSports-spiller og elsker at spille på siden io-spil. Nå, jeg har haft dette spil i et stykke tid nu, og jeg hader det fuldstændig, virkelig. Denne spilhitboks er så dårlig. Som hvis en slange rammer mig under min nakke ( UNDER MY HALS ) dør jeg. Hvor i slider io skal du have hovedkontakt for at dø. At komme fra slither io til dette spil er sådan en KÆMPE nedgradering. Så mange gange er jeg død af andre mennesker, der har slået mig under min nakke – Det er slet ikke et nakkeskud. Dette spil har brug for arbejde
Det er ret sjovt for et mobilspil, har i spilkøb selvfølgelig, udviklere har brug for denne indkomst, især med minimale annoncer. Nogle fede skins, men der er et skin, der koster $50, lad det synke ind. På det tidspunkt skal du bare købe dig et komplet konsolvideospil. Fint gameplay, men $50 for et skin er bare latterligt.
Jeg elsker dette spil! Jeg var usikker i starten, virkede som en osteagtig knock off, men når jeg først begyndte at spille, er det faktisk meget sjovt og vanedannende. Masser af indhold til tilpasning og bestemt ikke en løn for at vinde. Det eneste fald er, at du skal have næsten perfekt forbindelse, ellers halter den ret dårligt eller indlæses nogle gange ikke engang.
Det er et godt spil, men jeg har haft flere problemer, når æg gyder direkte oven på dig, og du bare dør med det samme. Det er ret uretfærdigt, især når man dyrker trofæer. Sidst det skete, dukkede ægget ikke engang op, før jeg var død. Jeg har normalt heller ingen forsinkelsesproblemer eller forbindelsesproblemer, så det er det ikke. De er nødt til at rette deres æg-gydningssteder for ikke at gyde på nogen.
Jeg elsker absolut at spille dette spil. Der er nogle negativer, der påvirker mit spil, såsom de svære at bruge kontroller og fejlene i spillet. Jeg er blevet dræbt af flere usynlige slanger idk, hvis det er en del af spillet eller hackere? Dette spil er sjovt, vanedannende og en nem måde at fordrive tiden på. Jeg anbefaler dette spil, hvis du leder efter noget sjovt og let at forstå. Jeg vil gerne have, at priserne er bedre, jeg får næsten ikke noget guld eller XP for noget, og en måde at fortsætte efter døden 👍
Det er et sjovt spil, hvis du vil konkurrere med venner, men du kan ikke se dem, medmindre de dræbte dig. Jeg ville ønske, at jeg i det mindste kunne ændre, hvem jeg ser på. Et andet problem er forsinkelsen. Det føles næsten som om den ikke kan klare 50 mennesker ad gangen, ellers er det meget sjove og fornøjelige (rasende) øjeblikke med venner.
Det originale Snake-spil kom ud på den første Nokia mobiler, derefter redesignede slither.io det, og nu har vi denne version af Snake Rivals
Snake Rivals - io Snakes Games i App Store - Apple
Oversigt over de bedste VR apps til iOS & Android i 2018
Lidt den værre version af slangespillene. Grafik er omtrent det eneste gode ved dette spil. Kortet har alt for mange forhindringer. Jeg taler ikke om andre spillere. Som træer, klipper og ruiner for blot at nævne nogle få. Bare virkelig unødvendige ting.
Jeg elsker hvordan jeg pludselig mister forbindelsen HVER GANG jeg kommer på 1. pladsen -_-; "måske du skulle tjekke din wif-" Jeg mister ikke forbindelsen på min side, mine data og wifi er faktisk fantastisk til spil og streaming vids.
Og med det samme 99 % mindre sjov. Jeg vil gerne nyde dette spil, men jeg nægter at spille noget spil, der tvinger annoncer til dig tilfældigt. Jeg gider ikke se annoncer for at låse op for ting som kister, men dumme BS-reklamer efter hver kamp! Nej tak. Du har ødelagt og ellers potentielt cool spil. Du bruger al denne tid og kræfter på at få spillet til at se godt ud og gøre slangerne og sjove, og så går du og skruer det op ved at gøre spillet til en platform for at åbne annoncer.
Jeg bedømmer normalt ikke, men det er jeg for en gangs skyld, fordi dette er noget, der grundlæggende set er set over hele skærmen. Den har en vennetilstand til at spille med venner. hvilket er fantastisk. hvis det virkede. Man kan ikke tilføje venner, bortset fra at sende disse venner en lobbykode via en sms. Hvilket kræver, at der sendes personlige oplysninger, hvis der var et chatsystem, som jeg ikke så. sekund, selv med at I sender de nævnte koder til hinanden. du spiller helt andre spil osv. Prøv bare og du kan se hvad jeg mener
Snake Rivals - Fun Snake Game Akční wqsv
Spillede dette spil nonstop i et par måneder, det er en af mine yndlingsapps. Men siden din seneste kinesiske nytårsopdatering er der ikke noget, der fungerer korrekt, spillet halter forfærdeligt selv med en perfekt forbindelse, og grafikken på startskærmen er bare sorte bokse i stedet for at vise ikonet. Spillet er meget ødelagt lige nu. Ret venligst dit spil, eller forbered dig på at miste mange spillere, jeg har 3 venner, der oplever de samme problemer, så jeg er sikker på, at der er mange flere med dette problem.
Jeg elsker spillet, men her på det seneste har det ikke været forbindelse og vil stoppe halvvejs i sessionen. Jeg tjener ingen kister for nogen af de drab, jeg laver, når den afbrydes sådan.
Hent Snake Rivals - Snurr rundt i 3D Multiplayer Snake io-spil!
Jeg kan ikke nyde dette spil, som jeg plejede. hver server nomatter om jeg er på data eller WIFI; inden for 2 minutter får jeg "advarsel om dårlig forbindelse" min mobildataplan er FANTASTISK. Det kører spillet bedre end min 5g internet plan. Når jeg siger bedre, mener jeg, at når jeg bruger wifi, vil det slet ikke køre ordentligt. Jeg ved, at problemet ikke er i min ende. Nogle servere er værre end andre. Når en anden slangehastighed øges i rammen, dør spillet. Spillet fungerede godt indtil de seneste opdateringer!
anstændigt slangespil med anstændig grafik og lyd. det er hvad det er, jeg nyder det.
Dette er et fantastisk spil. Tonsvis af sjove og kreative slanger at få, og de tilføjer hele tiden nye. Der er annoncer at se for at tjene ædelstene og mønter, så med tålmodighed kan du tjene alt, hvad du vil i spillet. Spillet er pvp, men de fleste mennesker er ikke giftige eller forsøger at ødelægge dig. Det er et af de få spil, jeg har beholdt og bliver ved med at spille.
Sjovt, når det virker. Nedbrud hurtigt på Google Pixel 4a 5G med Android 11. Der ser ikke ud til at være en trigger. Nogle gange går ned under indlæsning af en runde, nogle gange går ned i slutningen af en runde. Ingen fejl angivet, sender mig bare til min startskærm. Opdatering: Annoncer er heller ikke formateret til at passe til skærmen på 4a5G. Afslut-knappen vises, hvor frontkameraet er placeret, hvilket gør det umuligt at vælge, hvilket tvinger dig til at lukke appen helt.
321 young james circle stockbridge, Thomas action switch track, ... Dunelm duck egg cushions, Snake rid, Mcas cherry point military housing office?
Fiskaklettur er komin aftur við 51.000 pundum
Min tidligere anmeldelse havde fem stjerner, men nu hvor jeg har spillet i længere tid, er der nogle ting, som jeg tror vil gøre spillet sjovere og lidt mindre frustrerende. 1. Jeg synes, at antallet af mønter i kister bør hæves. 2. Enten det, eller når du er i spillet, giver hvert drab dig 2-5 mønter. 3. Tilføjelse af et lille kort, der lader dig vide, hvor du er på det.
Gør det venligst midlertidigt. Det ville være rart at sætte spillet på pause, så du kan bruge badeværelset til at få kaffe eller sådan noget. Hvis du ikke er i stand til at holde pause, skal du bevidst styrte eller lade noget af styrtet ind i dig. Det bliver frustrerende at genstarte, bare fordi du ikke har brugt badeværelset eller fået noget at spise eller drikke
⊛ | Superwinn.com 2021
Elsker spillet! Hvem troede nogensinde, at dette spil kunne være en Battle Royale, hvilket var fantastisk. Jeg har en klage over forbindelsen, nogle gange ville de spil, jeg spiller efter et stykke tid, miste forbindelsen. Jeg tror dog, at det kan være min afslutning, men jeg er ikke sikker, fordi det kun sker en sjælden gang i løbet af dagen
Snake Rivals - Fun Snake Game פעולה aqgk
Meget sjovt
Jeg elsker spillet, men jeg hader, at uanset hvor mange gange jeg afslutter det, sætter det mig på samme kort. Jeg lukker endda helt ud af spillet i flere minutter og kommer tilbage, og det vil stadig sætte mig på det samme kort med de samme mennesker. Spillet i sig selv er fantastisk, men hvorfor endda have en række forskellige kort/placeringer, når du kun gyder ind i det samme igen og igen 🥴
Virkelig sjovt spil, grafikken er fantastisk, meget afslappende. Tre stjerner, fordi interaktioner med miljøet ser ud til at være ude af justering, skal justeres. Dør, når du rammer genstande, før du rører ved dem. Og frontal-kollisionsjusteringer ser også ud til at være slået fra. og nogle gange med alt det, der eksploderer på skærmen, er det svært at se, hvad der foregår
Snake Rivals - Arcade Azione oem
Jeg kan lide spillet. Nogle ting er lidt skærpende i spillet, men generelt spiller jeg det meget, meget ofte. Tilføj en julemad at spise som ingefærbrødsmænd og bolcher eller noget måske? Og en anderledes musik, lad måske stykket vælge mellem 3-5 musiksæt at lytte til. Tillad en power-up som et ansigtsskjold og lav uden tvivl flere slanger at købe til fremtidige tider, som sæsonbestemte specialudgaver. Og forvandl flammebolde til snebolde til at skyde. Han en kalkunslange til taksigelse ville være rart.
Spillet ville være anstændigt. Givet god mekanik, der faktisk er konsekvent og fungerer. Men fordi den vilde tanke synes at være for meget for udviklerne til at forstå dens blot 1 stjerne.
Jeg kan godt lide spillet, det er et sjovt nyt bud på et klassisk telefonspil. Gav det kun 2 stjerner for nu, fordi det nu fortæller mig, hver gang jeg logger på, at det ikke virker, og at jeg skal kontakte support. Vil skifte til 5-stjernet, hvis mit problem bliver løst. Jeg håber, det gør, fordi jeg kunne lide spillet, og jeg brugte penge på det for at få nogle køligere slanger og noget til dem.
Water Sort Puzzle is a fun and addictive puzzle game! ... Snake.io has no lag issues and performance problems, and also has controls designed for every
det et godt spil til tidsforbrug, men det gamle snake var bedre uden de ildkugler og spøgelse
Dead Ahead: Zombie Warfare حکمت عملی ncxh
Jeg nyder stadig virkelig dette spil! Bortset fra alle de fjols, der bare vil se dig have det dårligt haha. For nylig har jeg dog bemærket, at mit spil halter meget dårligt, når jeg spiller, og det har aldrig haltet så dårligt før. Min slange har en langsom rykkende bevægelse, når den bevæger sig, og alle powerup-lydene lyder, som om de er under vandet.I den nye snezone dør jeg ofte efter at have kollideret med absolut ingenting, når jeg er i nærheden af en boks eller en mur, men ikke engang tæt på at ramme den. Jeg bruger en Note 20 Ultra.
Snake Rivals - Fun Snake Game – Apps i Google Play