Post by ananlidisep on Feb 17, 2022 10:25:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
Har spilt dette spillet i årevis, og det er veldig bra, selv om min bekymring nå er at jeg vil sitte fast på lasteskjermen. Internett-tilkoblingen min er god, og jeg prøvde å starte enheten min og spillet på nytt uten resultat. Vennligst hjelp meg med å løse dette problemet, så vil jeg gi en 5-stjerners anmeldelse.
Mlbb har virkelig forbedret seg mye i løpet av årene. Hvis du ikke tror det, bare se deres offisielle trailer-eksempel. Helten balansert, UI-interaksjon, serverstabilitet osv. er virkelig på topp. Selv om lagbalansen i matching vil gjøre deg lei, men totalt sett vil jeg fortsatt gi det 5 stjerner.
Etter den siste oppdateringen er det visse tider på dagen da spillet tar for lang tid å laste. En liten forbedring fra desemberoppdateringen.
Det er eit synsykt bra strategi spill. Det einaste som er litt dumt at ein sjelden gong er folk afk
Først av alt, koblet du fra kontoen min. 13. august 2021 brøt en annen feil min, jeg byttet alu skin starwars, jeg trodde jeg fikk det, men da jeg sjekket, var det ingenting, hva var det? Bare returner pengene mine.
Jeg liker dette spillet fordi det har en fin effekt av ferdighetene deres, og spesielt når det er en hud, andre liker bare ikke dette spillet fordi huden er for dyr, huden når 10k en gang før du får den, så det er en mange avslutninger i spillet.
Hvorfor skulle det lage annonser som er laget for barn, moba er ikke et barnespill. Chat- og dempingssystemet er sterkt defekt, tonnevis av ord som ikke bør sensureres, blir sensurert, kan ikke engang lage en setning uten disse sensurene, og rapporten fra dette spillet er dårlig, bare fordi mange mennesker rapporterer én person, gjør spillet det ikke se etter falske rapporter og kan få deg dempet selv om du ikke har sagt noe banning. Balanselappene er virkelig dårlige og det er mange tvilsomme endringer
For et fantastisk spill det er. Veldig vanedannende og veldig utfordrende, spilt i nesten 3 år nå og nådd den høyeste rangeringen "Mythical Glory". Jeg gir den 5 stjerner, den er for dere utviklere. Fortsett det gode arbeidet!
Jeg liker dette spillet. Men vær så snill å håndtere problemene med juksemakere. I det siste har det vært for mange juksemakere som kan få blod raskt eller produsere det grønne beskyttelsesdekselet og få blod manuelt. Disse juksemakerne påvirker spillernes spillopplevelse. MLBB gir oss et rettferdig spillmiljø. Takk for din omtanke.
For mange feil jeg spilte akkurat nå, og det er ingenting på kartet mitt ingen torrent ingen helter ingen helse bar ingen ferdighet jeg kan ikke spille ordentlig jeg kan ikke engang oppgradere ferdighetene mine fordi jeg kan ikke se noe Helten min er gusion og han er legit usynlig jeg lastet ned den full og denne feilen skjer mye
Jeg vil gi én stjerne etter å ha gitt dette spillet en sjanse. Likevel er det noe virkelig ubalansert for dette spillet. Først av alt. 1. Under sammenstøt, eller når du er i ferd med å dø, gikk signalet noen ganger ut, jeg vil gjerne tenke på at det er på grunn av nettverket mitt, men det skjer så mange ganger. 2. Ubalanserte helter. Det er noen helter som virkelig overmanner spillet. 3. Urettferdig matchmaking. Du vil bli team opp med dårlige lagkamerater og lave rangerer mens du vil møte med smurfer og høye rangeringer.
Disse spillene pleide å være morsomme, men matchmakingen er ødelagt. Fortsett å få nederlag etter nederlag med en sjelden sjanse til å vinne, dette gjør meg opprørt siden jeg ikke kan prøve nye helter å spille uten å miste årsaken til at lagkamerater er inaktive og kraftige motstandere. dette.
Jeg ville bare fortelle at fiks matchmaking bcz jeg stadig får dårlige lagkamerater og nå har jeg tapsrekke og der er alle VPN-brukere og dette begrensede gratis skins virkelig dårlig bcz lagkameraten min ville bare prøve skins og ikke engang gjøre noe de bare mater til fienden og bare søppelprat lagene og en annen er helt svart skjerm nå wow moonton wow kan ikke engang laste inn hele svart skjerm jeg kan ikke spille det alltid si at mobile legender har stoppet hver gang jeg spiller
Bra nok Bra nok
Morsomt
Jeg synes det er et veldig bra spill. Selv om jeg har et lite problem. De nye heltene er super op og det pleier å bli forbudt veldig ofte. Imo jeg tror du bør ta deg tid til å teste ut heltene for å sikre at de ikke er for ope. Bortsett fra det er jeg virkelig imponert over hvor mye moro du kan ha det her, btw lykke til med arrangementet
Jeg har spilt disse spillene siden 2016, og de siste 5-6 årene har spillet forbedret seg mye. Designene og spillingen har vært veldig jevn, og jeg ser frem til fremtiden til dette spillet.
Jeg vil gi det noen 5 starter, men beklager moonton fordi det er mange feil og forsinkelser i spillet. Jeg håper dette spillet har gratis ultra-grafikk. Noen ganger kan jeg ikke bevege joysticken når jeg beveger meg, og fiendene kommer og .. Ja, men dette er et bra spill, jeg håper det er et offline-spill.
Etter så lang tid er match-up-systemet fortsatt så søppel, fra 80 gevinstrate kan jeg slippe til 68 prosent gevinstrate, veldig bra utført ML. Vær så snill å få opp matchsystemet ditt riktig, har spilt siden sesong 1 og systemet er fortsatt søppel som om spillet ikke engang gikk videre. Jeg forstår ikke hvordan noen med en jævla lav gevinstrate fortsatt kan spille, de burde bli utestengt for fôring eller AFK, men dessverre ikke utestengt fordi penger er viktig for deg, ikke spillernes tilbakemeldinger
👍
Hei, fra denne oppdateringen kan jeg ikke åpne MLBB. Det åpner for en kort stund, laster ned ressurser (15-19)% så henger. Det var mitt favorittspill i morgen. Men nå kan jeg ikke spille det lenger .Jeg vil vente på løsningen og fortsette å laste ned spillet .
Wood Block Puzzle - Block Game Teka-teki qrj
Jeg spilte rang og det var litt etterslep, men spillet avsluttes plutselig og starter på nytt, internettforbindelsen vår var bra, så jeg tror det var spillets grafikk? Telefonen min er også for spilling, så jeg tror ikke det er på grunn av telefonen min. Det skjer alltid hver gang etterslep treffer.
Dårlig ledelse anbefaler ikke dårlig balansering av teamhuden overpriset Jeg foreslår andre mobas med bedre effekter og grafikk, rangeringssystemet er den verste delen. Rangeringssystemet belønner spillere som spiller mer enn å være gode, slik at du kan få en mytisk spiller til å spille som en episk spiller. Utviklerne og ledelsen bryr seg om penger enn samfunnet. Jeg har spilt i 2 år, nå mytisk herlighet, de fleste av mine strømnett er 60% vinnerrate, og spillet blir dårligere for hvert år. jeg slutter
Det er veldig gøy
Dette spillet er flott og jeg likte det så godt. Jeg liker bare ikke den dårlige forbindelsen. Forbindelsen var fin helt til krigen startet, og det forstyrret meg virkelig. Når krigen slutter vil tilkoblingen tilbake til det normale 😕 Jeg kan ikke spille rank humør med dette problemet 😔 vær så snill å fikse dette🥺 jeg liker dette spillet veldig godt🥺
Akkurat som oppdateringene fortsetter å komme, gjør forsinkelsene det samme. Ping-topper forekommer ofte at jeg ikke lenger kan spille spillet. Det er frustrerende. Vennligst fiks forsinkelsesproblemene før du legger til flere oppdateringer som forårsaker flere forsinkelser. Jeg trodde du fikset det under neste prosjekt. Alt det gjorde var å gi dyrere innhold og etterslep. Edit: ML hadde forbedret seg og fortsetter å forbedre seg, noe jeg beundrer. Spillet og alt om spillet hadde endret seg stort sett til det bedre. Den fornyede Haya var trist. Likevel elsker jeg ML.
👌
Jeg har spilt dette spillet i nesten 4 år, og jeg innser at matchmaking-systemet suger. Da jeg var i en lav rang, møter jeg høyere rangere i fiendens lag, og det var så vanskelig å håndtere. Da når selv jeg mytiske herlighetspoeng 700, jeg møter mytiske 5 spillere i lag og høyere rangere i fiendtlig lag. Hvorfor? Vennligst fiks denne matchmaking-poolen. Hvis dette er 5 mot 5 spill, bør spillerne i samme lag ha lik rangering og like ferdigheter. Slik at vi kan ha det mer moro og forbedre ferdighetene våre.
Bra spill telefonen min fungerer bra, men hvorfor ikke min bror-telefon gjør det når jeg og broren min prøver å spille ml og han oppdaterte meg også hvorfor alltid svart skjerm ahhhhhh alltid svart skjerm 😡😡😡😡
For sannheten er det virkelig flott spill, men midt i kampen fikk det etterslep. Vennligst gjør den tilgjengelig for vanlig enhet, ikke bare for å ha stor ram, men også for den vanlige enheten. Ikke alltid oppdater. Hvis den har oppdatering, vennligst ikke gjør telefonen vår etterslep.
Dette er kult òg gøy
Etter min mening er dette et anstendig MOBA-spill på mobil, selv om noen ganger spillere er giftige og er noobs, så spillet er ubalansert, det er fortsatt det nærmeste du har for en PC-MOBA. Jeg hater spillet noen ganger på grunn av mange, mange grunner, men likevel er det et bra spill
Dette spillet er ikke så ille at du bare må prøve å ikke rase
(25-08-2021) Kundeservicen er så treg når den kun bruker data. Håper "sd-kortoppdateringen" er nær enn den andre optimaliseringen fordi telefonens minne kan svikte i fremtiden. (23-12-2021) Jeg føler meg så dårlig etter å ha sett rangeringene dine falle fra 4 til nesten 3 stjerner, vennligst lytt til spillfellesskapet ditt, for uten dem vil ikke spillet ditt overleve så lenge. Vær forsiktig i hver avgjørelse du tar i spillet, tenk alltid hva som er best for spillerne i stedet for bare å tenke på fortjeneste.
Jeg har spilt dette spillet lenge, og nå ga jeg det 1 stjerne, fordi etter flere år har spillet blitt mer et lønnsomt spill hvor du trenger å fylle på mye penger bare for å få en fin eller vakker hud. Selv de har noen begivenheter for god hud du fortsatt trenger å fylle på bare for å ha en bedre sjanse til å få huden du ønsket. Og jeg har lagt merke til kampen som ikke er rettferdig. Jeg skulle ønske at dere gjør et grep fordi mange mennesker klager på rettferdigheten og den dyre huden.
Ikke slett kommentaren min mobile legends team, men dette spillet er søppel
Selve spillet er veldig bra, men match-up-prosessen er SÅ URETTFERDIG fordi det er sant at du vil møte en motstander basert på ferdighetsnivået ditt, men når det kommer til laget ditt, vil du være ganske mye SKUFFET OVER HVOR IDIOT DE SPILLER. De sier stadig at nettverket deres er ustabilt, så hvorfor spilte de hvis nettverket deres ikke er stabilt i utgangspunktet. Jeg håper for fix at bare de som har stabilt nettverk kan delta i Rank-kamper og viktigst av alt kvaliteten på lagkameratene. Takk skal du ha
Dette spillet er ganske bra, men det verste er at lagkameratene mine alltid troller og går afk hver gang jeg starter en rangert kamp, matchmakingen er litt urettferdig. Jeg møtte en gang en topp 5 i Colombia som brukte hanzo i rangert rangering, mens lagkameratene mine er lavt rangerte og for enkle til å bli beseiret.
Fiks matchmaking- og rapporteringssystemet ditt. Jeg er lei av det dårlige rapporteringssystemet ditt. Bare bli kvitt det. hjelper ikke spillet når matchmaking er søppel. Fix det, det suger, det er ille for en kjent moral som dette å ha et så dårlig system.
Som at opplæringen ikke kan hoppe over det jeg ikke liker og overføring av konto fra gammel telefon må gå opp til nivå 8? hvorfor overføre konto til ny telefon så vanskelig hvis jeg kobler fra den gamle kontoen min må kontoen på min nye telefon startes på nytt fra opplæringen kan du oppdatere spillet??
Mobile Legends: Bang Bang Action kbvn
Mobile Legends: Bang Bang Actie hlgc
Mobile Legends: Bang Bang የእንቅስቃሴ xbc
Dette spillet er virkelig morsomt. Dette er det eneste spillet jeg spiller. Men jeg skulle ønske at noen av spillerne uten diamanter kan ha fri hud. Jeg foreslår som et gratis hudarrangement.
Jeg er enig med ham 👇 Jeg bruker en wifi og den oppdaterer appene mine automatisk, og etter at jeg oppdaterte MLBB, ender det nå opp med irriterende, spesielt. Når jeg åpnet appen, tok det mer enn 20 minutter og noen ganger lengre tid før jeg åpnet, det er alltid "spilllasting" 🤬😤 og nå føler jeg at jeg mister tålmodigheten her og er i ferd med å avinstallere denne appen.😤🤷 vær så snill å fikse disse problemene fordi jeg virkelig elsker å spille dette spillet, og det er skamfullt at det skjedde..
모바일 레전드: Bang Bang 액션 blji
syntes du det var lett å spille? Jeg har alltid gjort mitt beste for å vinne i dette spillet, men laget mitt er giftig, men fienden er for sterk. Trodde du det ikke var så veldig vanskelig? jeg kan ikke engang spille mcl, så jeg vurderer 1 fordi det var for vanskelig å spille takket være meg, dette er bare favorittspillet mitt på nett, selv om konkurransen din er ikke vanskelig, men å få et skinn er vanskelig selv 1 diamant jeg kan' ikke få
Jeg elsker dette spillet, men siden den siste oppdateringen ble utgitt, har det vært dårlig, har ping stadig økende ettersom spillet skrider frem, og spillet mitt krasjer hele tiden når jeg spiller arkademodus og når jeg er i utkastvalg, er det bare dårlig for meg, jeg ville satt pris på om du fikser denne feilen. Men bortsett fra feilen har dere alle gjort en god jobb i spillet, fortsett med det.
Hvis du vil ha en fartsfylt, arkadetype, moba, prøv dette spillet. Det kan være ganske morsomt. Den har betal-for-vinn-elementer som skins som gir mange attributter og emblemer, så husk disse.
Denne appen siden den ble lansert har blitt bedre... Fra veldig etterslep ..Jeg kan spille den jevnt!!Og det er så mange helter !! Grafikken var så kul!!! Jeg elsker dette spillet!! Det er matchmaking blir rettferdig sammenlignet med de siste årene !!Alle oppgraderingshelter har blitt så fine å bruke.Takk moontoon, jeg håper du stadig forbedrer mobillegender
vil dere la oss tilpasse kontrollene? du ser. det er så vanskelig å sikte på den første ferdigheten, spesielt hvis du sikter mot basen/ryggen eller bunnen
Vær så snill å fikse dette! Spillet blir veldig laggy og det påvirker virkelig ytelsen min. Jeg tror jeg har en veldig god internettforbindelse og telefonen min er oppdatert og ikke gammel, så hvordan kan den være laggy, spesielt når du er i spillet? I tillegg har jeg observert at matchingen din ikke er rettferdig i det hele tatt! Jeg er alltid gruppert med lavkompetansespillere, og plutselig etter 10 tapte kamper er jeg plutselig med sterke lagkamerater. Hvordan kommer det seg??
Jeg liker dette spillet
Jeg elsker denne appen. Men jeg hater det hver gang jeg brukte denne appen, den er alltid etterslep. Og min spesielle bekymring er at jeg ikke kan rangere opp fordi det andre laget er i en høyere rangering som episk selv om jeg er på et stormesternivå. Jeg håper den rangeringen må være på samme nivå/rangering. Men uansett, jeg elsker denne appen så mye 😊 kakaadik lang 😂